WhatsApp වෙනස්වීම්: වැඩිවීමෙන් පසු signal පණිවිඩ යැවීමේ වේදිකාව යථා තත්වයට පත් වේ.

 

සිකුරාදා, සමහර පරිශීලකයින් පැය කිහිපයක් ජංගම සහ ඩෙස්ක්ටොප් යෙදුම් යැවීමට අසමත් වූ පණිවිඩ වාර්තා කළහ.

 පසුගිය සතියේ සිය ප්රතිවාදී වට්ස්ඇප් නව රහස්යතා කොන්දේසි එළිදැක්වූ දා සිට සමාගම විශාල උනන්දුවක් ඇති කර තිබේ.

 සේවාව දිගටම කරගෙන යන ලෙසත්, තවත් ගැටළු වාර්තා කරන ලෙසත් එය පරිශීලකයින්ගෙන් ඉල්ලා සිටියේය.

 ට්වීට් මාලාවක, පරිශීලකයින්ට ඔවුන්ගේ සමහර කතාබස් වල වැරදි මඟ හැරිය හැකි පණිවිඩ දැකිය හැකි නමුත් එය ඔවුන්ගේ ආරක්ෂාවට බල නොපායි.

 "Signal නැවත පැමිණ ඇත!"  ඒක කිව්වා.

 "පුහුණු සංචිතයක් හරහා ගමන් කරන යටි පැටියෙකු මෙන්, අපි ඊයේ සිට බොහෝ දේ ඉගෙන ගෙන ඇත්තෙමු.

 "ඔබගේ ඉවසීම වෙනුවෙන් ලොව පුරා මිලියන ගණනක් නව සං Single  භාවිතා කරන්නන්ට ස්තූතියි."


තවත් නොමිලේ භාවිතා කළ හැකි සංකේතාත්මක පණිවුඩකරණ යෙදුමක් වන සිග්නල් සහ ටෙලිග්රාම් යන දෙකම වට්ස්ඇප් හි යාවත්කාලීන කරන ලද නියමයන් සහ කොන්දේසි නිසා ඇති වූ අතෘප්තියෙන් ප්රතිලාභ ලබා ඇත.

 

මෙම යාවත්කාලීනය බොහෝ පරිශීලකයින්ට විශ්වාස කිරීමට හේතු වූයේ WhatsApp එය දිගටම භාවිතා කිරීමට කැමති නම් තම මව් සමාගම වන ෆේස්බුක් සමඟ දත්ත බෙදා ගැනීමට ඉඩ දිය යුතු බවයි.

 

 කෙසේ වෙතත් වේදිකාව දැන් පවසන්නේ මෙම පුරුද්ද අලුත් දෙයක් නොවන අතර එහි කිසිදු වෙනසක් නොමැති බවයි.

 

 එක්සත් රාජධානියේ සහ යුරෝපයේ භාවිතා කරන්නන් සඳහා වෙනස් රහස්යතා නීති තිබේ - නමුත් දැනුම්දීම සෑම කෙනෙකුටම යවන ලදි.

 

එම කාලය තුළම, WhatsApp හි ගෝලීය බාගත කිරීම් මිලියන 11.3 සිට මිලියන 9.2 දක්වා හැකිලී ගියේය.

 

 ෆේස්බුක් සමඟ WhatsApp බෙදාගන්නේ කුමක්ද?

 

  • වට්ස්ඇප් පවසා ඇත්තේ යුරෝපා සංගමයෙන් සහ එක්සත් රාජධානියෙන් පිටත පරිශීලකයින්ගෙන් තමන් බෙදාගන්නා දත්තවල පණිවිඩ, කණ්ඩායම් හෝ ඇමතුම් ලොග් ඇතුළත් නොවන බවයි.

 

  • කෙසේ වෙතත්, එයට ඇතුළත් වන්නේ:දුරකථන අංකය සහ ලියාපදිංචිය පිළිබඳ වෙනත් තොරතුරු (නම වැනි)

 

  • Make, model, සහ ජංගම සමාගම ඇතුළුව පරිශීලකයාගේ දුරකථනය පිළිබඳ තොරතුරු

 

  • අන්තර්ජාල ප්රොටොකෝලය (IP) ලිපින, එය පරිශීලකයාගේ අන්තර්ජාල සම්බන්ධතාවයේ පිහිටීම දක්වයි

 

  • WhatsApp හරහා කරන ඕනෑම ගෙවීම් සහ මූල් ගනුදෙනු