මතභේදාත්මක රහස්යතා ප්රතිපත්තියට එරෙහිව මිලියන සංඛ්යාත ජනතාවක් විරෝධතා දැක්වීමත් සමඟ ප්රතිවාදීන් වන සිග්නල් සහ ටෙලිග්රාම් වෙත පරිශීලකයින් ගලා ඒම වැළැක්වීමට වට්ස්ඇප් පොරකයි

 

දත්ත හුවමාරුව සහ පෞද්ගලිකත්වය පිළිබඳව පරිශීලකයින් o නගන ගැඹුරු කනස්සල්ල දුරු කිරීමට වට්ස්ඇප් සමාජ මාධ් නාලිකා වෙත යොමු වී තිබේ.  සිය කොන්දේසි යාවත්කාලීන කිරීම සඳහා වන කාලසීමාව පෙබරවාරි 8 සිට මැයි 15 දක්වා දීර් extend කිරීමට සමාගම තීරණය කර ඇත. කෙසේ වෙතත්, මිලියන ගණනක් දැනටමත් සිග්නල් සහ ටෙලිග්රාම් වැනි ප්රතිවාදී මැසෙන්ජර් සේවාවන් වෙත යාමට තීරණය කර ඇත.


ලෝකයේ වඩාත්ම පුළුල් ලෙස භාවිතා වන හරස් වේදිකා ක්ෂණික පණිවුඩකරණ යෙදුම දිගටම භාවිතා කිරීම සඳහා ග්රාහකයින්ට එකඟ විය යුතු එළඹෙන නියමයන් සහ කොන්දේසි යාවත්කාලීන කිරීමක් මෑතකදී WhatsApp විසින් අනාවරණය කරන ලදී.  මුලදී, WhatsApp භාවිතා කරන්නන්ට පෙබරවාරි 8 වනදා දක්වා නව කොන්දේසි පිළිගැනීමට තිබූ අතර, පරිශීලක දත්ත මැසෙන්ජර් සේවාවේ මව් සමාගම වන ෆේස්බුක් සමඟ බෙදා ගැනීමට යන විවිධ ක්රම ඇතුළත් විය.

පුදුමයට කරුණක් නම්, මිලියන ගණනක් වූ වට්ස්ඇප් හි නිත් පරිශීලකයින් මිලියන ගණනක් සමඟ මෙම පුවත එතරම් හොඳ මට්ටමක නොපවතින අතර, ඔවුන් දැන් විකල්ප ක්ෂණික පණිවුඩ සේවාදායකයින් රහස්යතා ප්රතිපත්ති සමඟ සොයමින් සිටින අතර ඒවා ආක්රමණශීලී හෝ වට්ස්ඇප් මෙන් අනාරක්ෂිත යැයි නොපෙනේ.  මෙයින් අදහස් කරන්නේ සිග්නල් සහ ටෙලිග්රාම් වැනි ප්රතිවාදී සේවාවන් මිලියන ගණනක් නව ග්රාහකයින් ලබාගෙන ඇති බවයි.

 


 සිග්නල් හි සේවාදායකයන්ට නව පරිශීලකයින්ගේ විශාල ගලා ඒම සමඟ සාර්ථකව කටයුතු කළ නොහැකි අතර, සමාගම විසින් ජනවාරි 12 වන දින ගූගල් ප්ලේ හරහා මිලියන 10 + ස්ථාපනයන් සිදු කළ ආකාරය සහ එදිනම පසුව මිලියන 50 + + බෙදාගෙන ඇත.  වර්තමානයේ අවුල් සහගත ප්රතිවාදියා ගැන මඳක් සොයා බැලීමට සිග්නල්ට උදව් කළ නොහැක: “පුද්ගලිකත්වය අපගේ ප්රමුඛතාවය,