ෆිට්බිට්-ගනුදෙනු රහස්‍යතා බිය දුරු කිරීමට ගූගල් උත්සාහ කරයි

  

ගූගල් විසින් ෆිට්බිට් අත්පත් කර ගැනීම සම්පූර්ණ කර ඇති අතර පරිශීලකයින්ට ඔවුන්ගේ පෞද්ගලිකත්වය ආරක්ෂා කරනු ඇති බවට සහතික කිරීමට උත්සාහ කර ඇත.

සෙවුම් දැවැන්තයා 2019 නොවැම්බරයේදී සෞඛ්‍ය ලුහුබැඳීමේ සමාගම ඩොලර් බිලියන 2.1 (ඩොලර් බිලියන 1.5) කට මිලදී ගත් නමුත් නියාමකයින්ගේ ප්‍රශ්නවලට මුහුණ දුන්නේය.

මාස හතරක යුරෝපීය කොමිසමේ පරීක්ෂණයකින් පසුවෆිට්බිට් උපාංගවලින් සෞඛ්‍ය සහ ස්ථාන දත්ත වෙළඳ දැන්වීම් සඳහා භාවිතා නොකිරීමට එකඟ විය.මෙම ගනුදෙනුව දෙසැම්බර් මාසයේදී බලධාරීන් විසින් අනුමත කරන ලදී.

බ්ලොග් අඩවියක ගූගල් කියා සිටියේ අත්පත් කර ගැනීම "සැමවිටම සිදුවී ඇත්තේ උපාංග ගැන මිස දත්ත ගැන නොවේ" යනුවෙනි.

අපි ෆිට්බිට් භාවිතා කරන්නන්ගේ පෞද්ගලිකත්වය ආරක්ෂා කරන බව මුල සිටම පැහැදිලි කර ඇත්තෙමු,” කොමිසමට වසර 10 ක් තිස්සේ තබා ගත යුතු කැපවීම් ගෝලීයව ක්‍රියාත්මක කරන බවට පොරොන්දු විය.එය ද එකඟ වී ඇත:

ෆිට්බිට් දත්ත වෙළඳ දැන්වීම් සඳහා භාවිතා කරන දත්ත වලින් වෙන් කොට සිලෝ” තුළ ගබඩා කිරීමටFitbit වේදිකාවට තෙවන පාර්ශවීය ප්‍රවේශය පවත්වා ගැනීමටඇන්ඩ්‍රොයිඩ් දුරකථනයක් සමඟ යුගලනය කරන ලද තෙවන පාර්ශවීය ස්මාර්ට් ඔරලෝසු වල පරිශීලක අත්දැකීම් පිරිහීමට නොවේෆිට්බිට් හි ප්‍රධාන විධායක ජේම්ස් පාක් පැවසුවේ එහි බොහෝ උපාංගවල ලක්ෂණ එලෙසම පවතින නමුත් ගූගල්ගේ ප්‍රධානත්වයෙන් හැකියාවන් සැබවින්ම අසීමිත” බවයි.ඇපල් විසින් ආධිපත්‍යය දරන ගෝලීය ස්මාර්ට් වොච් වෙළඳපලක කොටසක් ලබා ගැනීමට ගූගල් උනන්දු වෙයි.